INGYENES SZÁLLÍTÁS 4 TERMÉK VÁSÁRLÁSA ESETÉN! AKÁR EGY MUNKANAPON BELÜL!
Kérdése van? +36209889361
Silent Hill Homecoming Xbox 360:
A Hazatérés története Alex Shepherd rémálmává vált valóságos életét követi, aki háborús veteránként tér vissza szülővárosába, Shepherd's Glenbe, hogy kivizsgálja kisöccse, Josh hirtelen eltűnését. Shepherd's Glenből a rettegett Silent Hill ködös utcáira érve Alexnek a legsötétebb borzalmakkal kell szembenéznie, hogy megtalálja testvérét. A valósággal való megragadásával küszködve Alexnek itt kell megfejtenie a rémálmai mögött rejlő rejtélyt, felfedeznie az igazságot bátyja eltűnése mögött, és szembeszállnia a gonosszal, amely eközben saját hús-vér testét ragadja meg.
A Homecoming továbbra is a Toluca-tavat körülvevő közösségekben lakó rémségek felfedezésén és a túlélésükhöz szükséges rejtvényfejtő képességen alapul, mivel a sorozat kulcsfontosságú szerepet játszott a túlélési horror műfajának megteremtésében. De a játék fejlesztője, a Double Helix nem hajlandó megpihenni a múlt babérjain, hanem inkább új, könnyebben elérhető játékmenetet választott, abban a reményben, hogy új közönséget nyerjen a Homecoming. Példák erre a játékmenetre:
Újgenerációs vizuális és térbeli jellemzők - Minden folytatás igyekszik újra feltalálni a sorozat névadó játékát. A Homecoming ezt három módon teszi meg: a hagyományos harmadik személyű nézet és az akcióorientált első személyű nézet közötti váltás lehetőségével; a játék teljesen 3D-s fizika hozzáadásával, amely a játékos által befolyásolt minden tárgy számára valósághű mozgást biztosít; valamint az átmenetek vagy "Hell States" hozzáadásával, amelyek a játék fizikai tájképét változtatják meg a játék egyes pontjain, mind valós időben, mind a mozgóképek segítségével. Mindhárom aktívan megváltoztatja a játékosok önképét, és ezzel egy teljesen új játékélményt teremt.
Továbbfejlesztett harcrendszer - A korábbi Silent Hill-játékok arzenálját alkotó szokásos kések, fejszék, csövek és egyéb közelharci fegyverek mellett a Homecoming a fegyverek és robbanóanyagok széles választékával bővül. A főszereplő Alex Shephard katonai háttértörténetéhez illeszkedve ezeket a fegyvereket gyenge vagy erős támadásokban lehet használni, és kombókban lehet őket összefűzni, hogy elkábítsák vagy harcképtelenné tegyék az ellenfeleket, akiket aztán erőteljes befejező mozdulatokkal lehet kiiktatni. Gyakorlással a játékosok még kitérő kacsákat és gurulásokat is végezhetnek, és ezeket ellentámadásokkal követhetik. De ne feledd, hogy az ellenséges mesterséges intelligencia is jelentősen javult, hogy kompenzálja a magasabb fokú harci képességeidet, és nem ritka, hogy egyszerre több szörny ellen kell harcolnod.
Lépj be a Silent Hill következő fejezetébe, és merülj el mélyebben a város gyötrelmes történelmében, és ismerd meg a Toluca Lake-et körülvevő gonoszt.
Silent Hill: Homecoming az 1. Silent Hill játék, amelyet Xbox 360-ra terveztek.
A homályos ködtől a baljós árnyékokig, a teljesen új next-gen grafika úgy kelti életre a Silent Hillt, mint még soha.
Túléld Silent Hill lakóit egy teljesen új, továbbfejlesztett harcrendszerrel, amely a támadások és ellencsapások széles skáláját kínálja.
Oldd meg Silent Hill alattomos és halálos rejtvényeit, hogy felfedezd a legsötétebb titkokat.
Silent Hill: Homecoming egy teljesen új soundtracket tartalmaz, amelyet a sorozat elismert zeneszerzője, Akira Yamaoka készített.